Tämä nyt ei ole varsinaisesti "mitä minulle tapahtui tänään"- blogi, mutta annetaan nyt vähän sentään tietoa siitä, missä mennään. :) Eli eilen olin katsomassa yhtä potentiaalista kämppää, tänään on kaksi listalla, huomenna neljäs ja torstaina vielä yksi. Elättelen toivoa, että joku näistä olisi sitten se, johon muutan, mutta katsotaan. Hakijoita on muitakin... Eilisen ja tämän päivän kämpissä on ainakin se puoli, että netin saa päälle viikossa, kun taloissa on talokohtainen verkko asennettuna. Eli ei pääsisi bloggaaminen tyssäämään ainakaan siihen. Kaikki tämä juokseminen ja pakkaaminen ja järjestäminen ja niin edelleen tarkoittaa tietenkin sitä, että vaikka minulla olisi aikaa ja työkalut bloggaamiselle, minulla ei ole mitään mitä blogata, sillä en ole ehtinyt istumaan tv:n tai kirjan ääreen. :p Mutta kyllä se siitä, kunhan minulla ei hajoa pää ensin...